مختصری از شرح حال نسرین وزیری

اینجانب نسرين وزيری، آخرین فرزند خانواده یازده نفری و متولد 1345/08/18 در سمنان هستم دارای شش برادر و دو خواهر. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه 17 دی و تحصیلات راهنمایی را در مدرسه محبوبه متحدین و تحصیلات دبیرستان را در مدرسه 17 شهریور گذرانده‌ام. از آنجائیکه خانواده ما، یک خانواده فرهنگی ورزشی است. چون پدرم مرحوم پهلوان عبدالعلی وزیری فرد ورزشکاری بود لذا علاقه به ورزش در خانواده ما نهادینه شده‌است، من هم به دلیل علاقه زیاد به ورزش در سال 1367 در آزمونِ دانشگاه تربیت معلم تهران در رشته دبیری تربیت بدنی در مقطع لیسانس قبول شده و درتیر 1371 فارغ‌التحصیل شدم.

    در اول مهر 1371 به استخدام اداره آموزش و پرورش سمنان در آمدم و کار خود را در سالِ اولِ تدریس، در دبیرستان دخترانه سنگسر و شهمیرزاد از توابع شهر سمنان آغاز کردم و از سال 1372 به شهر سمنان منتقل شده و در دبیرستان‌های دخترانه سمنان به تدریس تربیت بدنی پرداختم و از سال 1373 تا 1377 در اوقات بیکاری در دانشگاه آزاد سمنان واحد  درس تربیت بدنی را تدریس می‌کردم.

   در سال 1374 با آقای مهندس اندیشه محمودیان ازدواج کرده و در فروردین 1378 صاحب یک دختری شدم که نامش را (کیانا) گذاشتیم. از سال1383 تاسال1386 در اوقات بیکاری در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نرجس سمنان به تدریس واحد تربیت‌بدنی مشغول شدم و همچنان در دبیرستان‌های سمنان درس تربیت بدنی را تدریس می‌کردم و در دوران خدمت برای ارتقاء سطح آگاهی خود در امر ورزش، حدود 2000 ساعت آموزش ضمن خدمت گذراندم. تا تیر ماه سال1397 در دبیرستان‌های دخترانه سمنان به تدریس تربیت بدنی مشغول بودم.

    در تاریخ اول مهر ماه سال 1397 به افتخار بازنشستگی نائل آمدم. در مدت خدمت بارها مورد تشویق و تقدیر مدیران آموزش و پرورش سمنان قرار گرفته و به مناسبت های مختلف و موفقیت در امر پیشبرد ورزش دانش آموزان، مورد تشویق و تقدیر مدیران و مدیرکل آموزش و پرورش سمنان قرار گرفته و تقدیرنامه‌هائی نیز به من اهدا شده است.

   در طول خدمت سی ساله‌ام به غیر از تشویق‌نامه‌های مدیر و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، سه تقدیرنامه از فرماندار محترم سمنان، دو تقدیرنامه از نماینده محترم سمنان در مجلس شورای اسلامی، یک تقدیرنامه از استاندار محترم سمنان، سه تقدیرنامه از معاون محترم وزیر و یک تقدیرنامه از وزیر محترم آموزش و پرورش به اینجانب اهدا شده است.  

لوح‌ها و افتخارات نسرین وزیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

آثار و تألیفات

مطالب دیگر

سرگذشت نفت خوریان سمنان

سرگذشت نفت خوریان سمنان

   مولف در مقدمه این کتاب می نویسد: بهره برداری و استخراج نفت در ایران، داستانی گسترده و طولانی دارد که گستردگی آن تقریبا پهنای

تاریخ راه آهن استان سمنان

تاریخ راه آهن استان سمنان

   مولف علاقمند به کارهای پژوهشی است که کسی تاکنون به سراغ آنها نرفته است. وی در پیشگفتار این کتاب(تاریخ راه آهن سمنان) چنین می

گنجینه ای از مثل های گویش سمنانی

بخش ششم از ن  تا  ی (پایانی) 

مثل هائی با اولین حرف( ن  n )   & : نٍدٍرد‌يُن اي جوُر، دٍرد‌يُن هٍزار جور گٍرٍفتاري‌يَه. nεdεrdiyon i jur- dεrdiyon hεzâr jur gεrεftâriya .

گنجینه ای از مثل های گویش سمنانی

بخش پنجم از  گ  تا  م

مثل هائی با اولین حرف( گ  g ) &: گاپاسٍكَه مٍمُنِه، نه بويي دارِه نَه دَم.  gâpâsεka mεmone – na boyi dâre na dam.                                   =

ارسال پیام